These are the words of the unsophisticated money machines

Idag har min dag bestått utav att kolla på TV, spela datorspel, sova och hosta. HAr varit hemma från ksolan, mår inget bra, typ as ont i halsen, hostar hela tiden o så. Känns som att jag e sjuk hela tiden nu för tiden :P inte bra. Men min syster är oxå sjuk så det e väl hon som har smittat ner mig, vi har iaf spenderat större delen av dagen framför hennes tv o kollat på vänner. Visst e jag snäll som lånar ut mina vännerboxar?? Jag har lånat ut mina OC boxar till kompisar oxå :) Jag e snäll jag. Fick reda på att jag fick MVG på en SO uppgift vi hade för att tag sen oxå, vi skulle skriva om två religioner. Tråkit men tydligen gick det ju iaf bra :) :) Nu tror jag att jag ska ta en dusch, o sen kolla på OC. The rainy day women står på min vill se lista.
image861

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar dom Seth & Summer, för söta ihop! :) Synd att det tog slut mellan dom!

Svar; Jo du får :) Hihi.

2008-02-28 @ 21:26:04
URL: http://rebeckaduff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0