i'm feeling yummy head to toe

Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, vi hade föreläsning på förmiddagen o sen hade jag utvecklingssamtal efter skolan. Vi håller på med en kurs om religion just nu, man ska välja två religioner som man ska fördjupa sig i. jag har valt Hinduism och Buddism, jag tycker att dom verkar mest intresanta. Imorrgon kommer folket från england hit, ska bli riktigt kul även om man är lite nervös. Under tiden hon är här (onsdag till onsdag) så kommer jag nog inte ha tid att blogga så mycket, men fortsätt att kika in här på bloggen!! Nu ska jag ta och städa lite, man vill ju inte att det ska vara stökit när man får besök :)

Kram //Bea



Kommentarer
Postat av: Josefin

Längtar tills imorgon och har lite fjärilar i magen

2008-01-15 @ 20:36:31
URL: http://jjosefinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0