The rain comes down like a victory

Nu var det några dagar sedan jag bloggade sist, det har ju hunit med att bli nytt år och allt. Hade ni en bra avslutning på det gågna året? Det hade jag, jag va med några tjejkompisar hemma hos jossan, det var kul. När jag kom hem igår åt jag pizza och kollade lite på OC,jag har oxå läst lite i Gymnasieguiden för att försöka få lite tips om vilket gymnasuium jag ska välja. Varför ska man behöva välja lixom?? Jag e inte redo att fatta ett beslut som påverkar resten av mitt liv! Just nu lutar det väl ändå åt GUC, även om jag måste åka buss i typ 2 1/2 timme varje dag efterssom det ligger i Uppsala. Nu ska jag ta och äta lite frukost.

//Bea

Opened my eyes had a dream last night that both my arms were broken,
Evening time,
Help me now or hold me down, i feel the world is tumbling,
Spiralling down,
Oh my love i can`t let go,
Somethings wrong i can`t let go,
Natures cruel shes laughing,
As i feel my way through the century,
As i slowly turn to house dust,
Tumbling down,
The rain comes down like a victory,
In sheets of shining memory,
Over and over,
Circling around,
Oh my love i can`t let go,
Somethings wrong i can`t let go,
Natures cruel shes laughing,
Almost too much for my heart,
When it rains,
Oh tears my soul apart,
When it rains,
Almost too much for my heart,
In a dream,
Oh tears my soul apart,
The rain clouds move so slowly,
Above the city,
Where i`m from

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vet hatar att man måste välja nu!!!! Vore ju roligt om du valde guc för de kmr jag nog troligtvis göra o de blirju roligare me sällskap! Kram

2008-01-02 @ 14:41:25
URL: http://lindasmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0