sometimes people just pretend

Idag gick jag o Patrica lite tidigare från skolan, vi hadet inget o göra så stax före ett cyklade vi ner till stan. Jag köpte två par shorts, ett par typ beiga och ett par vita. Jag köpte även ett par solgalsögon. Sen åt vi mjuklass på torget, mysigt o sitta i solen. Det avr gott oxå. det har varit väldigt varmt idag och dum som jag är satte jag på mig ett par jeans i morse. Dumt av mig. Det blev väldans varmt. Efter ett tag så mötte vi Madde o Linda på Selma där madde behövde hjälp med vilken klänning hon skulle köpa, det blev till slut en mycket fin röd klänning, hon ska ha den på våran avslutningsmiddag. jag behöver köpa nån slags kofta att ha till min klänning, det finns risk att det blir kallt annars. Aja nu ska jag nog sätta mig på blakongen en liten stund tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0