God morgon

Idag har vi sovmorgon, engelskan var inställd så vi börjar klockan 10.35. Skönt att få sova en timme tll. jag ahr spenderat den senaste timmen med att försöka hitta något att ha på mig, det har inte gått så väldans bra men nu har jag iaf kläder på mig. Jag känner för att göra något med mitt hår oxå, men jag e helt kass på att fixa hår, det blir aldrig bra, jag skulle behöva ta en kurs. Idag är det torsdag iaf vilket betyder historieprov imorrn, blä. Men sen är det iaf helg och på sönda e det Gossip Girl, har längtat hela veckan. Varför ska det gå på söndagar, det gör så att man måste längta till söndagar men jag vill inte det för det betyder att det är skola igen dagen efter.Men nu ska jag gå och sminka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0