How did it end up like this

Idag var våran svenskalektion inställd, vilket betydde att vi fick luta redan 10 över 12. Väldigt skönt eftersom jag e jättetrött, imorrn har vi sovmorgon oxå så då kan man sova ut. Det enda är att jag måste cykla in till skolan då men det e inte för långt, men det tar väl en 20 minuter.

Igår var ju jag och Linda på Pilates, det avr jätteskönt. Jag gillar den sortens träning där man inte behöver överanstränga sig utan det är lungt och så. Men det är ju även effektiv träning så det passar ju perfekt. Jag tror definitivt att jag kommer gå på det passet igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi får gå nästa tisdag och sen får vi väl gå på nått mer pass om de finns nått roligt! :)

2008-11-05 @ 15:10:34
URL: http://cookiecrunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0