Skola igen


bild: lundlund.com

Nu sitter jag här färdig o väntar på att klockan ska bli kvart över så att jag kan åka till skolan. Inte för att jag vill gå till skolan men det är väl lika bra o få dagen överstökad. Jag hatar verkligen måndagar, det e våran längsta dag o det går alltid så himla seeegt. Bra att vi börjar med engelska lektion i alla fall för då behöver man inte tänka så mkt. Det var väldigt svårt o  komma upp nu på morgonen, när man har haft lov i en vecka blir man ju van med att få sova. Men nu är det skolan o verklighet igen, vilket iof e lite skönt för då kommer man in i sina vanor igen. Men mna skulle ända vilja vara ledig mer. Nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0