Why can't i find you?

Idag har det varit en ganska lugn dag, vi började inte förrän kl 10 o sen slutade vi redan 10 över ett. Vi hade bara två lektioner eftersom dom andra två var inställda. Nästa vecka kommer bli väldigt skön. Det är tre lärare som är bortresta med tvåorna så då är det fyra av våra lektioner som försvinner den veckan. På fredag är vi till och med helt lediga. Nästa helg är det första advent oxå. Då kan man börja längta till julen på rikigt. Jag gör redan det iof men ändå. Det är mysigt med advent, tända ljus o baka lussebullar o pepparkakor o sånt. J

ust nu håller jag på att städa lite i min garderob, den är i en enda röra och nu ligger typ allt på golvet. men jag fick lov att ta en liten paus det är jobbigt o hålla på för länga. Det blir tråkigt, jag ahr bara tråkiga kläder så. Men imorrn ska linda o jag åka till västerås o shoppa så då kan jag förhoppningsvis fylla på lite. Jag har typ inte shoppat på flera månader så jag ser verkligen fram emot det. Jag har inte tyckt att jag ahr haft råd förrut men nu ahr jag en del pengar, så jag kan väl få unna mig lite kläder.

Kommentarer
Postat av: -

Gratis och bra!

Klicka på länken och prova själv --> http://www.gratismode.se/?c=5426

2008-11-22 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0