Why can't i hear music play?


Bilden är tagen av mig


Idag var både matten och geografin inställda,men varken linda eller jag visste det så vi kom dit vanlig tid på morgonen. Inte så roligt att bara sitta o vänta i två timmar när man hade kunnat sova ut men vad ska man göra? Sedan var inte engelska läraren där heller så vi jobbade lite på egen hand. Sedan var den lunch o sen var det bara svenska kvar. Den gick ganska fort. Det var inte så skönt att cykla hem idag, det blåste jättemkt så jag fick ont i öronen men som tur var hann jag hem precis innan det började snöa. Nu är det vitt på backen här utanför. Hoppas den ligger kvar ett tag. Jag vill ha Jul.

Kommentarer
Postat av: emelie

du är inte ensam om att vilja ha jul :) <3

2008-11-19 @ 21:12:02
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0