En rosa fondvägg

Det är glest mellan blogginläggen här. Jag funderar en del på att lägga ner bloggen helt men jag vill inte göra det heller. Det är så roligt att blogga när man väl tar sig tid och har inspiration. Det får väl bli så att jag bloggar när jag har tid helt enkelt. Just nu sitter jag och kollar på tv samtidigt som jag försöker pluggar till samhällsprovet vi har på torsdag. Det ser jag inte alls fram emot, det är massa jobbiga saker vi måste kunna.

Idag har jag varit hemma från skolan, har feber , ont i halsen o så. Har haft det jättelänge nu och det vill inte gå över. Mamma skulle boka en läkartid till mig men dom hade bara en på fredag o sen den 27:e o jag ahr prov på fredag så det går ju inte. Jättejobbigt. jag vill veta varför det aldrig går över och typ få nått som hjälper till att få det att gå över.

Jag längtar verkligen till imorrn för då kommer tapterna som vi beställt till mitt rum. Det är rosa tapeter med att blommönster. Jag ska ha dom på en vägg o sen resten vita. Som jag ahr nu men nu har jag en blå fondvägg. Förhoppningsvis blir det bra. Ciao

Kommentarer
Postat av: patricia

blir nog super =) krya påp dig darling <3

2008-10-15 @ 11:49:55
URL: http://patriciaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0