How can you say your life is empty

Asså jag är extremt dålig på att blogga en längre tid. Ja lovar hela tiden både er som läser och mig själv att jag ska skärpa mig men det blir aldrig riktigt så. Jag var sjuk hela förra veckan så jag iaf en anledning. Spenderade dagarna framför dumburken kollandes på daytime tv, vilket inte alltid är så särskilt underhållande men det fick mig extremt beroende av That 70's show o nu sitter jag här varje dag 16.55 framför tv:n o glor. jag måste erkänna att jag har mycket lätt för att fastna för tv-serier, om man ser på det ekonomiskt så är det ett ganska stort problem eftersom det resulterat i ca 6 olika tv serier i min bokhylla. Nu sitter jag iaf o pluggar matte, ett jobbbigt-måste göra. Lika bra o få det gjort. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0